Η ποιοτική και άρτια εξυπηρέτηση των πελατών αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές προτεραιότητες, πάνω στις οποίες βασίζεται η φιλοσοφία της Praktiker Hellas. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία διοργανώνει, για 3η συνεχή χρονιά, την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών που ξεκινά στις 23 και ολοκληρώνεται στις 28 Μαΐου, με δράσεις, προσφορές και διαγωνισμούς και στα 14 καταστήματα Praktiker σε όλη την Ελλάδα.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, τα καταστήματα Praktiker σε όλη τη χώρα θα επιφυλάσσουν μοναδικές εκπλήξεις, δώρα και προσφορές, καλώντας ταυτόχρονα όλους να συμμετάσχουν στην αξιολόγηση της εξυπηρέτησης που λαμβάνουν!
Πιο συγκεκριμένα, η εβδομάδα 23-28/05/2016 θα περιλαμβάνει τα εξής:
- Διαγωνισμό με δωροεπιταγές Praktiker €100: Μέσω ειδικής ψηφιακής φόρμας «Η Γνώμη σας Μετράει», καθ΄ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, οι πελάτες των καταστημάτων Praktiker θα έχουν τη δυνατότητα να αξιολογήσουν τις υπηρεσίες και την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν από τα καταστήματα, λαμβάνοντας αυτόματα μέρος σε κλήρωση 70 δωροεπιταγών €100 η καθεμία (5 δωροεπιταγές / κατάστημα). Κλήρωση στις 10 Ιουνίου.
- Δωρεάν μεταφορά: Παράλληλα, προσφέρεται δωρεάν μεταφορά για όλες τις αγορές, ανεξαρτήτως αξίας, που θα πραγματοποιηθούν στα καταστήματα αλλά και μέσω του e-shop praktiker.gr.
- Ειδικές προσφορές: Θα ισχύουν ειδικές προσφορές και τιμές Praktiker σε επιλεγμένα προϊόντα.
- Καθημερινές DIY επιδείξεις προϊόντων: Με στόχο να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την DIY νοοτροπία των Ελλήνων, στο πλαίσιο της εβδομάδας αυτής, τα Praktiker διοργανώνουν 12 επιδείξεις σε όλα τα καταστήματα, μέσω των οποίων το κοινό να μάθει εύκολους, απλούς και κυρίως οικονομικούς τρόπους για καθημερινές εργασίες.
Πρόγραμμα επιδείξεων:
- Δευτέρα 23/5: Παρουσίαση και χρήση χλοοκοπτικών μηχανών & Συντήρηση ποδηλάτου
- Τρίτη 24/5: Μεταφύτευση & Εφαρμογές Χρωμάτων (Βιβεχρώμ)
- Τετάρτη 25/5: Εγκατάσταση αυτόματου ποτίσματος (Gardena) & Τοποθέτηση laminate
- Πέμπτη 26/5: Παρουσίαση και χρήση πολυεργαλείων Dremel (Bosch) & Εφαρμογές Χρωμάτων (Vechro / Praktiker)
- Παρασκευή 27/5: Παρουσίαση και χρήση πολυεργαλείων Dremel (Bosch) & Συντήρηση ποδηλάτου
- Σάββατο 28/5: Μεταφύτευση & Χρήση πλυστικών μηχανημάτων (Kärcher)
Επιπλέον, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η Praktiker διοργανώνει και φέτος τον θεσμό «Ημέρα Καταστήματος», κατά τον οποίο, η Διοίκηση αλλά και όλοι οι εργαζόμενοι των κεντρικών γραφείων της εταιρίας εργάζονται για μια μέρα στα καταστήματα, με στόχο να βρεθούν σε προσωπική επαφή με τους πελάτες και να συνεργαστούν με τους συναδέλφους τους στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης.
Παράλληλα, η Praktiker αξιοποιώντας τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των καταστημάτων από τους πελάτες που θα συμμετέχουν, θα διεξάγει και φέτος πανελλαδικό διαγωνισμό για την ανάδειξη των τριών καταστημάτων Praktiker με την καλύτερη εξυπηρέτηση, ανά κατηγορία μεγέθους.
Η Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί θεσμό που υποστηρίζεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, και ο οποίος ευθυγραμμίζεται με τον συνεχή στόχο της Praktiker να ενισχύει ολοένα και περισσότερο τη σχέση της με το κοινό, μέσα από τη βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρει.
«Η αλληλεπίδραση με τους πελάτες μας αποτελεί ένα από τα πλέον ουσιαστικότερα στοιχεία που μας βοηθούν να διατηρούμε υψηλά το επίπεδο εξυπηρέτησης και που συμβάλλει κατ’ επέκταση στην ανάπτυξη της εταιρίας μας», αναφέρει ο Γιάννης Σελαλμαζίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Praktiker Hellas και συνεχίζει σημειώνοντας ότι «Η 3η Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της Praktiker αποτελεί μια εξαιρετική αφορμή για να δυναμώσουμε περαιτέρω τους δεσμούς μας με τους πελάτες μας και να τους ευχαριστήσουμε για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στις υπηρεσίες και τα προϊόντα της Praktiker εδώ και 25 χρόνια παρουσίας της στη χώρα μας».